Veelgestelde vragen
Op deze pagina vind je onze veelgestelde vragen. Toch een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op!
Waar koop ik de eiproducten van Eggstra?
Onze producten zijn via verschillende retailers in Nederland en België te koop. Ook via diverse online webshops zijn de producten verkrijgbaar. Neem gerust contact met ons op indien u advies of een specifiek verkooppunt wenst te ontvangen.
Kan ik de producten ook online bestellen?
Als consument bestelt u Eggstra eiproducten het eenvoudigst via een supermarkt of webshop van één van onze klanten. Bent u zelf wederverkoper, neem dan gerust contact met ons op om de verkoopmogelijkheden te bespreken.
Moet ik zelf nog ingrediënten toevoegen bij het vloeibare eiwit?
Afhankelijk van uw eigen wens en recept, kunt u ingrediënten toevoegen. Desalniettemin is ons eiproduct gereed voor gebruik; of u het nu gebruikt voor een gezonde eiwitomelet of voor een eiwitshake, het is direct te gebruiken zonder extra toevoegingen of handelingen. Eggstra makkelijk dus!
Wat is de houdbaarheid en waar staat dit aangegeven?
Bovenop iedere verpakking van Eggstra staat de THT beschreven.
Waar kan ik terecht met een klacht?
Heb je een klacht? Dat vinden wij echt vervelend. Om uw klacht op te lossen, horen wij graag wat de klacht is om onze service en beleving verder te verbeteren. Wij willen u vragen uw klacht in te sturen via ons contactformulier. Dan zoeken wij zo snel mogelijk naar een oplossing.
U heeft een suggestie?
Wij vinden het altijd heel erg fijn als onze tevreden klanten met ons meedenken. Mocht u een tip of een suggestie hebben, dan horen wij het ook graag via ons contactformulier.
Wil je ons product in je assortiment opnemen?
Indien je interesse hebt om ons product te verkopen, vragen we je een bericht te sturen via ons contactformulier.